وبلاگ

فیلم مناسب برای کودکان

فیلم مناسب برای کودکان

فیلم مناسب برای کودکان

هر سال فیلم و انیمیشن های زیادی ساخته میشوند که یکی از بهترین سرگرمی‌های کودکان و بزرگسالان است. در این مقاله انیمیشن های هالیودی را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید با کودکانتان آنها را تماشا کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

 فیلم مناسب برای کودکان” Coco” کوکو2017

این فیلم یکی از بهترین و بامزه ترین فیلم های است که کودکان علاقه زیادی به تماشای آن نشان میدهند. ولی خب در این فیلم شخصیت های شبح مانندی وجود دارد. این انیمیشن زیبا قصه یک پسر را روایت میکند، که در دنیای دیگری میرود تا سرنوشت خودش را پیدا کند، در این فیلم موسیقی، صحنه‌های زیبا، شخصیت های سرگرم کننده و جالب را به نمایش میگذارد.

 فیلم مناسب برای کودکان  Boss baby the ““بچه رئیس بازگشت به کار

یکی دیگر از فیلم های که بسیار بین بچه ها محبوب است، بچه رئیس همراه با برادر خود به کار قبلیشان برمیگردنند. بچه رئیس میخواهد با تیم خود ماموریت غیر ممکنی را انجام دهد. همچنین این بچه یکی از شخصیت های محبوب این انیمیشن است.

 فیلم مناسب برای کودکان”Scared shrekless” شرک است

فیلم بعدی که میخوام به شما معرفی کنم، انیمیشنی است که بدون شک همه ما را دیدیم. این کارتون همان شرک در جشن هالووین است که محبوبیت خاصی در بین کودکان دارد. او باید به همراه خانواده خود در مسابقه‌ای شرکت کند تا با تعریف کردن داستان‌های ترسناک همدیگر را بترسانند چون” غول ها پادشاهان هالووین هستند” آنها متوجه میشوند که شب را باید در قلعه جن بمانند تا وقتی که برنده این مسابقه مشخص نشده است، کسی نمیتواند از قلعه بیرون برود.

فیلم مناسب برای کودکان”After happily never” پایان خوش ناخوش

این فیلم درباره ی دختر به اسم الا است که در قصر زندگی میکند، او آرزو دارد که بتواند شاهزاده را از نزدیک ببیند ولی در قصر با هیچ کس دوست نیست و فقط با ریک ارتباط دارد که در آشپز خانه کار می کند. ریک الا را دوست دارد ولی علاقه خود را مخفی میکند و همچنین میخواهد متوجه شود که الا برای چی  دوست دارد شاهزاده را ببیند. در این داستان میفهمیم که برخی از افراد قصد نابودی شاهزاده را دارند تا بتواند حاکم سرزمین بشوند. برای مقابله کردن با آن ها از کتاب افسانه ای باید کمک بگیرد، نامادری الا جادوگر است و میخواهد این کتاب را نابود کند، اما الا جلوی او را میگیرد… در این کارتون شخصیت های هفت کوتوله و حیوانی وجود دارد که داستان را زیبا تر میکند.

فیلم مناسب برای کودکان”Garfield2” گارفیلد2

در این انیمیشن گربه بازیگوش و ملوسی به اسم گارفیلد وجود دارد، که با دوست سگش در انگلستان به دنبال صاحب خود است، تا این که خیلی اتفاقی او را با یک گربه اشرافی اشتباه میگیرند و در قصر میرود. او به همه حیوانات قصر دستور میدهد و خیلی از این کار لذت میبرد. تا اینکه…

 فیلم مناسب برای کودکان “ Luis & the aliens” لوئیس و بیگانگان

وقتی که در حیاط خانه لوئیس یک سفینه فرود می آید، او متوجه میشود که در آن سه آدم فضایی دوست داشتنی و بامزه وجود دارد. زیاد طول نمیکشد که آدم فضایی ها و لوئیس باهم دوست میشوند. او میخواهد سفینه این آدم فضایی ها را تعمیر کند و قطعه های که نیاز دارد را فراهم کند. همچنین این موجودات برای تشکر کردن در مدرسه به او کمک میکنند.

فیلم مناسب برای کودکان”Sing” آواز خوانان

داستان این انیمیشن درباره ی یک کولای پیر است، که در یک شهر بزرگ زندگی میکند. کوالا برای این که بتواند سالن تئاتر خود را نجات دهد، که توسط بانک قرار است تعطیل بشود، از برخی حیوانات میخواهد با موسیقی های زنده به تئاتر او رونق بدهد.

 فیلم “ Pat and mat” پت و مت 2019

خیلی از والدین این انیمیشن خنده دار را به یاد دارند و لحضه های خوبی را با این کارتون گذرانده‌اند. در این قسمت پت و مت در حال حل کردن مشکلاتی هستند که خودشان آن ها را به وجود می آورند، با انجام دادن کاره ای خنده دار و احمقانه  شما را تا مدتی میخندانند.

 فیلم کودک”Casper” کسپر

همه روح ها بد نیستند، این فیلم را به کودکانتان معرفی کنید و مطمئن باشید که عاشق این فیلم میشوند. دکترهاروی که تخصص مسائل مرتبط با ارواح را دارد به همراه دکترش کت به خانه ای اوراح زده میرود تا آن جا را پاکسازی کنند، اما…..

 فیلم کودک”هتل ترانسیلوانیا تعطیلات تابستانه”

یک هتل پنج ستاره ترسناک و عجیب است. مشکل دقیقا زمانی به وجود می آید که یک آدم وارد هتل میشود. در این قسمت هیولاها به همراه خانواده ها خود برای تعطیلات وارد کشتی تفریحی میشوند که آنجا اتفاق های بامزه و جدید ی برایشان به وجود می آید.

همین فیلم کودک ” تام و جری”

این انیمیشن قدیمی و آشنا که خیلی از پدر و مادر ها آن را دیده اند و خاطر های زیادی با آن دارند. تام و جری از قدیم تا امروز قسمت‌های زیادی را تولید کرده است. باید بدانید که این انیمیشن هر سال با اکران کردن قسمت جدید میخواهد بین کودکان محبوبیت را بیشتر کند.

حرف آخر

در این مطالب برخی از انیمیشن های هالیوودی را به شما معرفی کردیم، تا بتوانید فیلم های را برای کودکان خود انتخاب کنید و در کنارهم تماشا کنید و لذت ببرید.

تولید محتوا و سئو توسط شرکت طراحی سایت تفکربرتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *